19 April 2010

KOLEKSI BAJU KURUNG

BAJU KURUNG PREMIUM COLLECTION

Baju Kurung koleksi kali ini adalah koleksi dari butik ID Perempuan dan DF, di mana sering kali keluar di majalah Nona, Perempuan, Anis, Mingguan Wanita, Muslimah dan juga di akhbar2.

EXCLUSIVE BAJU KURUNG

Baju Kurung Pahang, kain potongan duyung ini dibuat dari kain chiffon berkualiti tinggi bermotifkan floral trend terkini, manik dijahit kemas di bahagian dada, tampak anggun dan ekslusif, didatangkan berserta dengan inner (dijahit asing).

EXCLUSIVE BAJU KURUNG (Pink)

EXCLUSIVE BAJU KURUNG (Grey)

EXCLUSIVE BAJU KURUNG (Green)

 EXCLUSIVE BAJU KURUNG (Brown)


 RATU & SURI BAJU KURUNG

Baju Kurung moden, kain potongan duyung ini dibuat dari kain chiffon berkualiti tinggi bermotifkan floral trend terkini, labuci yang berkilauan dijahit kemas di bahagian dada & lengan, tampak anggun dan bergaya, didatangkan berserta dengan full lining. Hanya dua warna pilihan bagi Koleksi Ratu (coklat muda & kuning air) dan satu pilihan warna bagi Koleksi Suri (Coklat muda).


RATU BAJU KURUNG (Light Brown)


 RATU BAJU KURUNG (LIGHT YELLOW)


 SURI BAJU KURUNG (Light Brown)


BAJU KURUNG COLLECTION 2




KOLEKSI PERMATA

Kain Chiffon lembut, amat selesa dipakai, Berlining penuh, baju kurung moden, kain potongan duyung, jahitan batu permata & manik yang kemas di bhg dada & lengan.

AVAILABLE:

SIZE 36 & 38 - BIRU
SIZE 38 & 40 - ORANGE
SIZE 36 & 40 - PINK


HARGA: RM 100, FREE POSLAJU TERMASUK SABAH & SARAWAK.



BAJU KURUNG COLLECTION 1


KOLEKSI JELITA

Kain Chiffon Berkualiti Ekslusif, baju kurung moden, berlining penuh (tp masih perlu camisole/ singlet juga kt bhg badan), kain potongan duyung, jahitan manik yang kemas di bhg dada. (MARKET PRICE :RM 130-140)

AVAILABLE:

SIZE 38 - PINK
SIZE 42 - BIRU & UNGU
SIZE 44 - BIRU & UNGU



  
KOLEKSI AYU

Kain Chiffon bermotif bunga2an, baju kurung moden, kain potongan duyung, berlining penuh ( x perlu inner lagi), dijahit manik & labuci di bhg dada. (MARKET PRICE: RM 100)

AVAILABLE:

SIZE 38 - UNGU & HIJAU
SIZE 42 - ORANGE & PINK
SIZE 46 - UNGU & HIJAU 




KOLEKSI ANGGUN

Kain Chiffon Berkualiti, baju kurung moden, berlining penuh (x perlu inner lagi), kain potongan duyung, jahitan manik & labuci yang kemas di bhg dada & tengah lengan. 

MARKET PRICE: RM 130-140)

AVAILABLE:

SIZE 40 - HIJAU
SIZE 42- BIRU, HIJAU
SIZE 44 - BIRU, UNGU
SIZE 46 - UNGU


Suitable for Office Wear/ Ceremonial.

0 comments: