22 April 2010

Selamat Datang

Assalammualaikum dan salam sejahtera

Alhamdulillah kami dapat menyiapkan sebuah blog untuk mempromosikan koleksi kami seperti Blouse, Tshirt UKHTI, Calosa/Manet, Fesyen Korea, Baju Kurung, Batik Sutera dan banyak lagi. Kami memahami ramai wanita yang kesuntukan masa untuk membeli belah disebabkan oleh tanggungjawab terhadap kerja dan rumahtangga. Kini, anda tidak perlu membuang masa, tenaga dan duit minyak kereta untuk ke pusat membeli belah kerana di sini kami menyediakan pelbagai koleksi untuk memenuhi citarasa anda. Selain itu, kami menawarkan produk yang berkualiti dan mempunyai design yang menarik pada harga yang berpatutan.

Berpegang pada konsep SHARING IS CARING, kami akan berkongsi tips2 kecantikan dan kesihatan serta resepi-resepi masakan dengan anda. Anda juga boleh berkongsi apa-apa tips serta resepi anda dengan kami dan juga pelanggan lain.

Kami amat berharap blog ini dapat memberi manfaat kepada anda semua. Sekiranya terdapat sebarang komen untuk penambaikan perkhidmatan kami, anda boleh maklumkan kepada kami. Kami amat mengharapkan sokongan anda semua. Semoga anda semua sentiasa berbahagia dan berjaya dalam hidup =)

We wish u all happy shopping!! Tq and do come again next time-_^

0 comments: